·351 syf.····Okunma: 05 Haziran 2023 23:23 Merhaba!
Bu kitap konusunda biraz tereddütlüydüm. Olumlu ve olumsuz yorumlarını okudum, en sonunda kendim okuyup karar vermek istedim. Kitaba başlarken de bu duyguyla başladım ama neyse ki kitabı beğendim.
Dark roman kategorisinde olan bir kitap ve bunun hakkını verdiğini söyleyebilirim. Erkek karakter James sonradan mükemmele dönmüyor, kötü halinin hakkını veriyor ama ne kadar bazı yanlışlar yapsa da, sevdimi de kendi dünyasında güzel seviyor. Wendy ise dışarıdan masum görünüp kendi iç dünyasında karanlığa kucak açmak için James'i beklemiş gibi...
Wendy, çoğu zaman yanında olmayan babası ile küçük, akıllı kardeşi Joe'den başka kimsesi yoktur. Yeni arkadaş olmaya başladığı iki arkadaşıyla bir akşam gittikleri barda, biriyle karşılaşır ve farklı bir enerji hisseder. Gel gelelim bunun tehlikeli bir yanı olsa da, bundan uzak duramaz.
James, uzun zamandır beklettiği intikamı, sonunda alabilmek için eline bir fırsat geçer ve öldürmek istediği adamın kızı, onun ağına düşer. Ama her şey planladığı gibi mi olacaktır yoksa hiç beklemediği duyguların ona şaşırtmasına şahit mi olacaktır, okuyup görmeniz gerek.
Kitabın konusunu çok normal gibi anlatsam da, dark roman olduğu için karanlık, rahatsız edici ve yetişkin içerikli birçok şey barındığını söylemeliyim. Ama bunu bilerek okuduğunuzda çok da rahatsız etmiyor. Olayların geldiği en son nokta ile şaşırsak da, güzel de olduğunu söylemeliyim. Sağ olsun yazar, sonu konusunda bizi yeterince doyuruyor.
Okuyup okumamak size kalmış.