Kitabın anlatımı, yazarın betimlemeleri ve olay örgüsü... Kitap için yapılabilecek herhangi bir kötü yorum yok. Gerçekten konusunu iyi bir şekilde veren ve üzerinizde derin bir etki bırakan çok güzel bir kitaptı. Kesinlikle okunmasını tavsiye ederim.