Yaz dizisi tadında bir hikayeye sahip olduğu için sevemedim kitabı. Karakterlerin hikaye sonundaki değişimlerini daha net gösterebilmek için başında bu kadar sığ ve sivri kişilikler vermek gerekli miydi? Ben beğenmedim kitabı. Cezve Kitap'tan çıktığı ve Tuğba Coşkuner'in adı geçtiği için merak etmiştim ama umduğumu bulamadım. Kitapta sevdiğim her söz ünlü filozofların alıntısı ve ayetlerdi. Yazarın kaleminden dökülen sözlerin hiçbiri benim kabıma damlamadı. Yalın ve öngörülebilir aşk hikayesi sevenler okuyabilirler, onlara tavsiye edebilirim.