Puan vermedi·192 syf.··Beğendi
· Kendini gerçekleştirmek ya da kitapta geçtiği gibi kişisel menkıbemizi gerçekliştirmeyi konu alan ve beni oldukça etkileyen bir kitaptı.
Pes etmemeyi, hayat koşuşturması içinde evrenin bize yolladığı mesajları fark etmediğimizi ya da bunları görmezden geldiğimizi, hayatın bir anlamı olduğunu, bir varoluş amacımız olduğunu ve bunu gerçekleştirmemiz gerektiğini ustaca anlatıyor kitap.
Çok beğendiğim keşke daha önce okusaydım dediğim bir kitap oldu.