Uzun bir ankara yolculuğu için tavsiye üzerine almıştım bu kitabımı.Tavsiye edilen kadar varmış açıkçası anadolu halkı,yanlış batılılaşma ve ahlaki çöküntüden daha iyi bahseden bir kitap okuyana kadar en iyisi bu fikrimce.8 vermemin nedeni ise aslında benim sonu olmayan sonunda merak olmayan hikayelere henüz alışamamış olmam (o "çocukluktan" bir nevi çıkamamışım demekki:)) ).Ahlaki değerlerimizin nasıl değiştiğinden yanlışların nasil herkes tarafından yapılarak doğru olarak kabullenildiği gerçeğini gözler önüne sermek için güzel bir kitap.Son günlerde moda olan "o da şu da bu da yapıyor ben yaparsam ne olur herhalde doğrudur yani" modasını güzel bir örneğini aslında yıllar önce de aynı modaya bu kitapta rastlıyoruz. Yanlış batılılaşmanın getirdiği ahlaki çöküntü için güzel bir kitap.Son olarak herkesin yaptığı yanlış olan şey yanlıştır bir çok kişi yapti diye normal olmaz a sı u sı b si yoktur :)
Memleket HikayeleriRefik Halid Karay