·184 syf.··Beğendi
···Okunma: 17 Ağustos 2023 22:17 Şiddetin her türlüsü beni uç noktada bir korku duygusuna götürür. O yüzden kavga eden, dövüşen insanlara bakamam. Tarifi imkansız, karmakarışık duygular hissederim. Kitabı okurken, zaman zaman çok etkilendim, karakterle fazlaca empati kurdum sanırım. Yazmak bile çok zor oldu. İçime işledi bazı şeyler, bazı sahneleri okurken iliklerime kadar titredim.. Anlatımı çok doğal, çok içten buldum. Yazarın dürüstlüğüne hayran kaldım.. Sarsıcı bir roman.. Pek çok duygu ile baş başa kalıyorsunuz. Şiddet, nefret, ırkçılık, homofobi, toplum, travma, adalet.. Bu yaz iyi ki okudum dediğim kitaplardan. Sanırım etkisinden uzun süre çıkamam.