Spoiler içerir-
Kitap başlarda çok heyecanlı başladı özellikle Reverdi ile Marc’ın mektuplaşmaları büyük ölçüde gizem kattı. Fakat ortalara doğru gereksiz uzatmalar vardı. Sanki Grange bir türlü kitabın sonunu getirmek istemiyor gibiydi. Ortalarda gereksiz tasvirler kitabı sıkıcı kıldı. Kitap son 100 sayfada heyecanlanmaya başladı fakat biterken çok saçma bir sonla bittiğini söylemem gerek. Bir anda son 30 sayfada yazarın aklına “ya ben ne yapsamda çok saçma olsa “ der gibi bir hali vardı. Eğer sondaki saçmalık olmasaydı ( ki bana göre bir ters köşe değil saçmalık) kitap daha iyi olabilirdi gözümde. Son 30 sayfada mı eski anıları gelir aklına insanın mesela bir anda aaa bende katilmişim der. Neyse yinede bir şekilde bitti kitap. Siyah Kan