·336 syf.····Okunma: 07 Mayıs 2023 00:00 Dehşet, şok ve koca bir kalp kırıklığı ile kitap ile bakışıyorum.
İlk kitap Oasis'in sonu öyle çarpıcı bir yerde bitmişti ki şok olmuştum bu kitap ise o andan değil altı ay sonrasından başlıyor. Kitabın başında iki farklı olay anlatıyor ve başta ikinci olayı kavraman uzun sürdü. Oasis de sürekli bahsedilen ve bir çıkış yolu olarak görülen Genesis'e bu kitapta ulaşıyoruz ve bu ulaşma bence çok kolay gerçekleşiyor ilk kitapta o kadar gizli hiç kimse bilmiyor filan dedikten sonra bu kadar cabuk kolay olmasına şaşırdım yada o hissiyatı ben alamadım emin değilim. Peki şimdi soracaksınız kaçış yolu, kurtarıcı olarak görülen Genesis'e ulaşınca daha ne anlatıyor bu kitap olay bitmedi mi?.. Bazen çok istediğiniz hayalini kurduğunuz şey hayallerinizde olduğu gibi olmaya bilir. Beklediğiniz şeyler bazen beklediğiniz gibi gelmez. Genesis gerçekten kurtuluş yolumuydu? Hayalini kurdukları hükümet Genesis olabilir mi? Yoksa hiç bilmedikleri yeni bir sır mı ortaya çıkacak! Gelelim Kole, kitabın çoğunda kendisini göremiyoruz sonlara doğru geliyor ve ben buna üzüldüm biraz şahsen çünkü daha falza görmek istediğim biriydi özellikle uzun süre ortalıkta olmayıp sonra ortaya çıkınca Quincy ile beklenmedik durumları kalbimi yaralı . Evet evet kız haklıydı ama bu durumu asla kalbim anlamıyor üzgünüm. Gelelim kitabın sonuna, dehşet bir sondu evet bayıldım ama bu kalbimin kırık olduğu gerçeğini değiştirmiyor. Farklı bir son olsaydı fazla pembe kalırdı bunu da bilip bu sonun en iyisi olduğunu farkındayım ama yinede sonu beni param parça etti. Aşırı sürükleyici, efsane bir konusu olan efso bir bilim kurguydu kısacası.
Kitabın genç kurgu olduğunuda bildirmek isterim.
Yazarın kalemine sağlık .