·183 syf.··Beğendi
···Okunma: 01 Temmuz 2017 17:11 Buyuk bir zevkle okudum.Çok begendim.Livaneli'den okudugum ilk kitabiydi guzel bir distopyaydi.Livaneli ,mizahı elden birakmadan dusunmeye davet ediyor herkesi.Diger kitaplarinida son derce merak ediyorum...Alin okuyun...