✰ Yıldız ✰
@yildiztozuuu
Takip Et
Sürekli alaycılık, ciddi bir depresyon belirtisidir.
Sayfa 280
1000Kitap
Antika Titanik
Murat Menteş
299 beğeni
·
3 paylaşım
·
1 alıntı
·
3.265 Gösterim
5 Yorum
Öne Çıkanlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
Saliha
Depresyonda olduğumu öğrendim 😂kuzum tam modum düşmüştü ki alıntı ilaç gibi geldi, depresyondaysam onunla da alay ederim ben🤣
5
✰ Yıldız ✰
Gönderi Sahibi
Bu depresyona kolay giriliyor da zor çıkılıyor ya:)) bu cümleyi okuyan çoğu kişi burada kendinden bir parça gördü sanırım:)) alıntıyı zamanında görmüş olmana çok sevindim🤩 modun düştüğünde söyle sana böyle cümleler atayım 😂
1
Saliha
✰ Yıldız ✰
Labirent gibi bir şey 😅tamam canım haber veririm sana 😅😘
1
✰ Yıldız ✰
Gönderi Sahibi
Saliha
anlaştık :))
1
Gizle
Pluviofil
Ülkedeki %85 kişi depresyonda sanırım, her şeyle alay ediyoruz.
8
✰ Yıldız ✰
Gönderi Sahibi
Zaten bu şekilde yaşarken depresyonda olmamamız mümkün değil bence :D
1
Pluviofil
Bence de :d
1
Gizle
Emre Uçar
Belli bir konuyla mı yoksa herşeyle mi acaba? Bununla ilgili bir şey diyor mu yazar? Çok merak ettim kendime teşhis koyacağım ☺️
2
Önceki 6 yanıtı göster
✰ Yıldız ✰
Gönderi Sahibi
Emre Uçar
günlük hayattaki her konuda yapılan alaycılıktan bahsediyor:)
1
1 yanıtı göster
Gizle
Furkan
O zaman biz bitmişiz, geçmiş olsun :D
7
Ru
Hahahah aynen depresyon problemim olması dışında bir sorun yok
3
✰ Yıldız ✰
Gönderi Sahibi
Geçer mi? :))
1
Gizle