Sürekli alaycılık, ciddi bir depresyon belirtisidir.
Sayfa 280
1000Kitap
··1 alıntı·
3.265 Gösterim
5 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Depresyonda olduğumu öğrendim 😂kuzum tam modum düşmüştü ki alıntı ilaç gibi geldi, depresyondaysam onunla da alay ederim ben🤣
✰ Yıldız ✰
Gönderi Sahibi
Bu depresyona kolay giriliyor da zor çıkılıyor ya:)) bu cümleyi okuyan çoğu kişi burada kendinden bir parça gördü sanırım:)) alıntıyı zamanında görmüş olmana çok sevindim🤩 modun düştüğünde söyle sana böyle cümleler atayım 😂
✰ Yıldız ✰ Labirent gibi bir şey 😅tamam canım haber veririm sana 😅😘
✰ Yıldız ✰
Gönderi Sahibi
Saliha anlaştık :))
Ülkedeki %85 kişi depresyonda sanırım, her şeyle alay ediyoruz.
✰ Yıldız ✰
Gönderi Sahibi
Zaten bu şekilde yaşarken depresyonda olmamamız mümkün değil bence :D
Bence de :d
Belli bir konuyla mı yoksa herşeyle mi acaba? Bununla ilgili bir şey diyor mu yazar? Çok merak ettim kendime teşhis koyacağım ☺️
✰ Yıldız ✰
Gönderi Sahibi
Emre Uçar günlük hayattaki her konuda yapılan alaycılıktan bahsediyor:)
O zaman biz bitmişiz, geçmiş olsun :D
Hahahah aynen depresyon problemim olması dışında bir sorun yok
✰ Yıldız ✰
Gönderi Sahibi
Geçer mi? :))