Öncelikle kitap hakkındaki genel yorumum olumlu yönde. Nadiren olsa da çok sıkıldığım yerler vardı. Bazı yerler cidden insanı çileden çıkarmak için yazılmış gibiydi ancak bazı yerler de resmen meraktan okuma hızınızı beşe katlamanıza neden oluyordu. Dengenizi saşırabilirsiniz dikkatli olun. Distopya türüne başlamamı sağlayan kitap bu olmasa da türünün iyi örneklerinden şu günlerde. Ve son olarak asla filminden sonra kitabına geçmeyin, önce kitabı okuyun sonra filmi izleyin diye bir öneride bulunayım. Ben 2. kitaba geçiyorum...