Dizisini defalarca kez izlemiş biri olarak kitabı ilk çıktığında hemen alıp okumuştum. Sanırım ilk olarak dizisini izlemenin getirdiği durumdan ötürü kitap bende tam olarak o hissi oluşturmamıştı. Yazardan kaynaklı değil ben farklı bir LM dünyası tanıyordum. Benzeyen bir yerdi ama bendeki karşılığı değildi. Yine de Burak Aksak'ın yaptığı her işi keyifle izlemeye, çıkardığı her kitabı okumaya -kendi dışında yayınevinden çıkan kitaplar da dahil (hayalim küsürat yazarı olmak çalışmam da var bakalım)- devam edeceğim. Kalemine yüreğine sağlık her şeye rağmen alıp okunur. LM yarım kalmaya mahkum olmuş bir eserdir. Her anlamda... Leyla ile Mecnun