·128 syf.····Okunma: 25 Ağustos 2023 11:28 Okuduğum ilk Japon yazardı kendisi. Kitaba bayıldım desem az kalabilir. Yarı otobiyografi olması daha da ilgi çekiciydi. Sürekli yazarla karakteri bağdaştırmaya çalışıyorsunuz. Karakterin dünyaya karşı korkusunu ve hissettiklerini bence herkes az da olsa kendinde bulabilir. Kitap depresifliği sonuna kadar yaşattı bana. Diğer kitaplarını da okuyacağım en kısa sürede.