Çok beklentiyle okunmaması gereken bir kitap bence. Birkaç saatte bitirebilirsiniz eğer sıkılmazsanız ben hemen bitiremedim açıkçası. Kitaptaki ana karakterimiz babasını yeni kaybetmiş ve yetişkinliğe giden yolda çalkantılı, sürekli birbiri ardına değişim gösteren düşüncelerle boğuşan bir genç kız. Karakterin iç dünyasındaki çatışmayı ergenlik geçirmiş herkes az çok anlayabilir. Kitapta, yetişkinliğin çocuksu masumiyeti götürmesi ve mutluluğun sürekli devam eden bir durum olamayacağının altı çiziliyor.