Sevgilimin kitaplığında duran kitabı bana vermesiyle beraber üzerine hiçbir fikrim olmayan bu kitaba başladım. Dönüşüm metaforu üzerinden garip bir hikaye anlatılıyor. Okurken sizi ne içine çekiyor ya da akıcı şekilde bitiyor. 72 sayfa olmasından dolayı (rakam 3 aşağı 5 yukarı olabilir) kolaylıkla bitirip incelemelerini okumaya başladım. İncelemelerini okuduktan sonra okuduğum şeyin aslında ne kadar derin düşünceler barındırdığını anladım. Kitabı okuyanlar ve okuyacak olanlara tavsiyem bitirdikten sonra incelemelerini okusunlar. Dönüşen her zaman baş rol değildir.