Ah Deborah. Herkesin seni anlayacağını filan mı düşünüyorsun. Bu dünya, bu etrafındaki gereksiz insanlar..Asıl onlar şizofren sen değil. Yazar kendi hastalığından ilham alarak yazmış bu kitabı. Okurken bazı yerlerinde tuhaf hissettim. Çünkü Deborah özel bir kişilik. Yani şizofren. Onun dünyası çok katmanlı, benim işim dolayısıyla kullandığım tabirle söyleyeyim; ruhu çok fazla layer'dan oluşuyor. Karışık renklerle dolu. Okuyacaklara tavsiyem, herkesin ruh haline uymayabilir. Bunu da yazayım ki niye ki diye sormayın =)