Nermin Bezmen in okuduğum üçüncü kitabi Unutkan aşk Evet adından da belli olduğu gibi aşk romanı Ama farklı, dokunaklı, hüzünlü bir kitaptı Maya ve Atlas in mutlu evliliğinin, cağın hastalığı Alzheimer ile mücadelesini okuyacağız
Bizler yada çevremizdekiler bu hastalığa bir adım uzağız Genlerimizde olması şart değil yada sağlıksız yaşam sürüyor olmamiz
Daha önce Alzheimeri araştırmıştım ama bu kadar yaşıyor gibi hissederek detaylı okumamıştım Yaşayan için yakınları icin ne kadar meşakatli bir süreç olduğunu , hastalığın süreçlerini , bu süreçlerdeki çaresizliği ve aslında yapılması gerekenleri o kadar güzel anlatmış ki yazar , herkesin hayatında hiç değilse bir kez okuması gerekiyor diye düşünüyorum