Savaşın sonunu sadece ölenleri görenler görür, Sayın Platon; ölenler değil... Savaştan sonra ölmemişse tabi... Ölenleri görenler savaşın sonunu ölümle nasıl kıymetlendirir bilemiyorum; bir savaş, öleni gören olmak ve yaşamak lazım... Bence...
Sinan AlataşBir Yığın Sözm.youtube.com/watch?v=qdceMtu...
Hiçbir savaşın sonu yoktur, savaş sona ermez ama dönüşür. Bittiğini sandığın anda vurur seni, kaybettiğini sanırsın düşman ise kazandığını işte o an bir kroşe de sen atarsın. Savaş başlatmak için aptal olmalı insan
Sırası gelen.
Elbet gidiyor bu dünyadan...
Ne kadar ilginç ve ibretlik değil mi? Herkesin içinde olduğu bu dünyada;
Bir sır var ki...
Sıranın kimde olduğunu bilen yok.
Sırrın, sahibinden başka...