“Savaşın sonunu sadece ölüler görür…” -Platon
Edebiyat & Roman
··2 alıntı·
20,8bin Gösterim
9 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
-sadece ölüler görür.. Pala (Kurtlar Vadisi)
Hilal Kucur
Gönderi Sahibi
Vaov derim ben buna ☺️
Savaşın sonunu sadece ölenleri görenler görür, Sayın Platon; ölenler değil... Savaştan sonra ölmemişse tabi... Ölenleri görenler savaşın sonunu ölümle nasıl kıymetlendirir bilemiyorum; bir savaş, öleni gören olmak ve yaşamak lazım... Bence... Sinan Alataş Bir Yığın Söz m.youtube.com/watch?v=qdceMtu...
Hilal Kucur
Gönderi Sahibi
Çok teşekkür ederim ☺️
Hiçbir savaşın sonu yoktur, savaş sona ermez ama dönüşür. Bittiğini sandığın anda vurur seni, kaybettiğini sanırsın düşman ise kazandığını işte o an bir kroşe de sen atarsın. Savaş başlatmak için aptal olmalı insan
Hilal Kucur
Gönderi Sahibi
Süregelen savaşlar dünyasını yaşıyor olmak gerçekten ne kadar da garip ve bir o kadar da korkutucu demek geldi içimden.🌸🦋
Sırası gelen. Elbet gidiyor bu dünyadan... Ne kadar ilginç ve ibretlik değil mi? Herkesin içinde olduğu bu dünyada; Bir sır var ki... Sıranın kimde olduğunu bilen yok. Sırrın, sahibinden başka...
Hilal Kucur
Gönderi Sahibi
Öyle evet 😌♥️
\> onun için sonu dur tabi ki, Her ölen kişinin , kıyameti görmesinin mümkün olmadığı, kişinin kendi ölümünün onun kıyameti olduğu gerçeği gibi.🍀
Hilal Kucur
Gönderi Sahibi
Kesinlikle o apayrı bir gerçek bence de 🌸
Reklam
Bide Pala görür 😂
Hilal Kucur
Gönderi Sahibi
Ya😂😂🦋
Platon değil yalnız Pala
Hilal Kucur
Gönderi Sahibi
Avuçlarımda Hala Sıcaklığın Var adlı kitap da öyle kaydedildiği için öyle yazdım Doğrusu için teşekkür ederim 🙏 ☺️🌸