·164 syf.····Okunma: 27 Temmuz 2017 13:49 Yıllar sonra hayatımın yazarını bulacağımı ve de bana göre en güzel romanı olan '' Kürk Mantolu Madonna''yi okuyacağımı, okurken bana hitap edilmiş hissi uyandıracağını, yaşamak isteyeceğim o hep ' Kara Sevda' vardır ya onu bana tanıştıran, sevgiye has olan ayrılığı bana romanında sevdiren Sabahattin Ali'ye ne kadar minnettarım.