Kitap beni çok etkiledi. Konusu, akıcılığı ve karakterleri çok güzel. Pyotr Andreyiç ne kadar yiğit bir delikanlı... Karakteri beni çok içten etkiledi. Babasının kendisi hakkındaki son düşüncelerini de okumayı çok isterdim. Tam bir delikanlı, çok akıllı ve içten... Marya ile kavuşmaları da beni çok sevindirdi. Her ne olursa olsun bir araya gelebilmeleri beni duygulandıran bir an oldu.
Kitabı kesinlikle tavsiye ederim. Ben okurken hiç sıkılmadım. Ne ara başladım ne ara bitti inanın bilmiyorum. Çok akıcı ve sürükleyici idi.
Bu arada ben Anonim Yayıncılıktan okudum ve 160 sayfaydı.