Ya Tahammül Ya SeferMustafa Kutlu'nun okuduğum ikinci kitabı. Anlatımı akıcı, sade, etkileyici. Olayları, insanları biraz karışık anlatmış olmasına rağmen konu bütünlüğü bozulmamış.
Kitapta bir zamanlar tek gayeleri "dava" olan bir grup gencin başlarından geçenler anlatılmış. Aynı fikirleri aynı duyguları paylaşan bu gençler, zamanla dağılıyorlar ve başka yerlere sürükleniyorlar. Hikayede bu insanların açmazlarından ve acılarından bahsediliyor.
Kısaydı çabuk bitti. Okuyun okutun.. Bol kitaplı günler, keyifli okumalar..