Atas
@Arapatas
Takip Et
Sizce öyle mi? Öyleyse neden?
Eskiden cahillik fazlaydı; şimdi daha fazla. Gittikçe de artıyor.
Sayfa 40
Eşekli Kütüphaneci
Fakir Baykurt
519 beğeni
·
1 paylaşım
·
1 alıntı
·
1 +1'leme
·
10,6bin Gösterim
28 Yorum
Öne Çıkanlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
Hatice Küçük
Çünkü cehalet bilginin yokluğu değil, kullanılmaması, göz ardı edilmesi ve değersizleştirilmesidir bir bakıma.
16
Atas
Gönderi Sahibi
💫💫🤌
2
Gizle
Muhammed
Özgüvenli cahillik zirvede şu an...
12
Atas
Gönderi Sahibi
Maalesef 🤷🏻♂️
2
Gizle
Zeynep Özgür
Bencil bir nesil geliyor. Ana babalara buluyorum. Sorumlusu bizleriz. Paylaşmayı öğretemedik. Hep ben duygusu var. Kendini savunmayla terbiyesizce konuşmayı ayıramıyorlar😔😔
1
MarkusAurelius
Katılıyorum. Bilgisizlik çağında yaşıyoruz. Daha doğrusu, sağlıklı bilgiye ulaşmak çok zor.
2
İleri