Sizce öyle mi? Öyleyse neden?
Eskiden cahillik fazlaydı; şimdi daha fazla. Gittikçe de artıyor.
Sayfa 40
··1 alıntı·
1 +1'leme
·
10,6bin Gösterim
28 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Çünkü cehalet bilginin yokluğu değil, kullanılmaması, göz ardı edilmesi ve değersizleştirilmesidir bir bakıma.
Atas
Gönderi Sahibi
💫💫🤌
Özgüvenli cahillik zirvede şu an...
Atas
Gönderi Sahibi
Maalesef 🤷🏻‍♂️
Bencil bir nesil geliyor. Ana babalara buluyorum. Sorumlusu bizleriz. Paylaşmayı öğretemedik. Hep ben duygusu var. Kendini savunmayla terbiyesizce konuşmayı ayıramıyorlar😔😔
Katılıyorum. Bilgisizlik çağında yaşıyoruz. Daha doğrusu, sağlıklı bilgiye ulaşmak çok zor.