Merak ederek sayfalarını okuduğum sürükleyici bir kitap oldu. Sonunda ise gözyaşlarımı tutamadım. Zehra'nın hissettiği duygular karşısında etkilenmemek elimde olmadı. Çok gerçekçi bir şekilde yazılmış. Bir insanın nasıl toplum içindeki değerinin zamanla birlikte yanlış ilişkiden kaynaklı yok olduğunu anlatan ve çaresizliğini hissettiren güzel ve örnek bir kitap olmuş.