Sol görüşe yakın olmama rağmen kesinlikle beğenmediğim bir kitap. Kitaplığımda her türden ve görüşten kitaplara yer vermeye ve bunları okumaya özen gösteririm. Ama bu kadar taraflı bir kitap olduğunu görünce fikrim değişti. Bir görüşe körü körüne inanmanın insanları nasıl kör edebileceğini de Nihat Behram'ın kaleminde görmüş oldum. Deniz Gezmiş ve arkadaşlarının canice, insanlık dışı hareketleri bile gururla ve övülerek anlatılmış kitapta. Tarihte taraflılık kesinlikle göz ardı edemediğim bir şey.