Shakespeare resmen kelimeler ile dans etmiş. Okumaktan en zevk aldığım şairane eser oldu. Her bir kelime her bir cümle ruhunuza işliyor. Çevirisi bu kadar etkileyici ise orjinal dilinde kim bilir nasıldır? Bu yaşıma kadar okumamış olmak bile kabahatmiş gibi hissettiriyor.