Nasıl olur da böyle bir yazarın ilk ve son romanı bu olur dedirten cinsten bir kitap. Kitap ilerledikçe okuyucuyu sarsıyor ve bitmesin diyerek sayfaları çevirir hale geliyorsun. Okuduğum süre boyunca empati kurdum, aslinda ben bir Dorian idim. En iyi 10 listeme direkt yerleşti ve kesinlikle tavsiye ediyorum. Okuyun!