·74 syf.····Okunma: 27 Mayıs 2017 00:00 Men daxil olmaqla cox insan böceklerden tiksinir, ürker ve qorxar
Bu kitap ise esl iyrenilmesi gereken varlığın insan olduğunu bize gozel bir dille basa salir. Eqoist, çıxarcı, özünde görmediyini dışlayan biz insanlar ucun bir menada heqiqi tebietimizi gösterdiyi ucun rahatsızlık verici..Oz istey ile olmamasına reğmen onun suçuymuşcasına ailesi terefından yaşatılanlara inad hele onların yaxsiligini düşünen Gregor Samsa'nın hekayesi heqiqeten oxunmaga deyer
İnsanlar terefindan böcek kimi hissetdirilen, dışlanılanları anlamamızı sağlayan Kafka'nın bu eserinde eslinde oz duygu durumunu yazdığı yönündeki tartışmalarıda unutmamak gerek..