Hayatımda büyük sıkıntıyla geçirdiğim bir kaç senelik dönem vardı, bu kitap o dönemime denk gelmedi ama muhtemelen denk gelseydi de faydalı olmazdı, Ma'nın dediği gibi neye inanıyorsak oyuz, kendine acıdığın için benimde sana acımamı bekleme ve karşımdaki kendimiziz, bu kitabı bugün okumamım bile bir anlamı var bana neleri gösterdiğine inanamadım, umarım okuyan herkes de aynı hissi yaşar ve Nasip vaktine gebedir,