Puan vermedi·%65 (336/511 syf.)·
Okumadım, okumam ama inanır mısınız içeriğini tahmin edebilirim. Kendisine çok kötü davranan bir serseriye aşık olan iyi kalpli kız... Allah aşkına bu gençlik nereye gidiyor? Aşk nedir? Sevda nedir? Değer vermektir, saygı göstermekdir, el üstünde tutmakdır, fedakarlıkdır... Kalıcı olan sevda, budur... Sevdayı analarımızdan babalarımızdan, ninelerimizden dedelerimizden gördük, öğrendik biz... Kötü çocuklardan(?!) değil...
Edebiyat
Kötü ÇocukBüşra Küçük · Ephesus Yayınları · 20214,634 okunma
·
27 Gösterim
3 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Düşüncelerime tercüman olmuşsunuz ellerinize sağlık.
Merak edip aldım elime, sonra nasıl kurtulacağımı bilemedim. Her zaman en azından basımına harcanan emeğe duyduğum saygıdan ötürü kitapları çok sert eleştirmemeye özen gösteririm. Fakat bu kitap resmen rezaletti. Serinin devamını da katarsak neredeyse 1000 sayfayı bulan bu kitapta anlatılan tek şey ; ortalama bir zekaya sahip olan her insanın anlayabileceği şeyleri anlamayan, tabiri caizse fazla "masum" ve güzel bir kızın hayatta istediği her şeye sahip olmuş, abartılı yakışıklılığa sahip kaba ve küfürbaz bir erkeğe aşık olması. Gençlerimiz nereye doğru gidiyor Allah aşkına? Bizlere şairleri, yazarları, sanatçıları örnek almamız öğütlenirken şimdiki gençler bu 'kötü çocukları' mı örnek alıyor?
Kesinlikle size katılıyorum.