Fransa’da başlayan Türkiye’ye doğru olayları giderek derinleşen hikayesi,karakter anlatımı,olay örgüsü gayet güzel,sayfalar eksildikçe merakı arttıran bir hikaye,karakterler arası geçişlerde çok kafa karıştırmadan aynı zamanda çok da güzel bağlantılar yapan bir kitap,tam anlamıyla gerçek bir polisiye;herkese tavsiye ederim.