·90 syf.····Okunma: 12 Aralık 2022 00:00 Uyku... Her zaman uykuya dalmakta zorlanmışımdır bu yüzden olsa gerek kitapla bir yakınlık hissettim. Uyumak yerine o sürede neler yaparım düşüncesi hep cezbetmiştir beni ve bunları yaşayan bir karakterin üzerimdeki etkisi elbette büyük oldu.
Akıcı, bir çırpıda biten ama her sayfada kendine daha çok bağlayan bir kitap, tuğla gibi olan pek çok kitaptan daha çok düşündüren ve kendi hayatımızda da bir şeyleri sorgulama olanağı veren...
Sebepsizce tekrarladığımız 'eğilimlerin' hayatımızı nasıl ele geçirdiğini ve bundan cidden mutlu olup olmadığımızı merak ediyorum.
Bizim arabamızı sarsan o kara gölgeler gelene dek yaşadığımız hayattan mutluluk duymayı tadacak mıyız?..