Başladığı an okuyucuyu önce şoka uğratan, sonrasında bu şoku gittikçe okuyucuda normalleştiren bir Kafka klasiği bu. Karakterle kendini özdeşleştirebildiğin; aile değerlerini sorgulayabildiğin; an ve an insan vücuduna şükrettiğin efsane bir kitap bu. Tavsiye ederim kesinlikle.