Okumayı sevdiğim türlerden biri mektup ve kitaptaki her iki hikayede de bu bulunuyor. Bir gece bir hikayesini diğer gece diğer hikayesini bitirdim ve çok eğlendim. Okuması çok zevkliydi ve olayların sıralanış biçimi sondan başa olduğu için merak da uyandırıcıydı.
Polisiye kitabı mıydı açıkçası tam olarak öyle diyemem ama bu çok polisiye kitabı okumadığımdan da olabilir. Ayrıca Japon klasiklerin en başında yazarla ilgili kısmını da okuyunca kitapla daha çok özdeşleşebildim.