Artık insan değiliz.. Köle olduk!..
2014'te binlerce Ezidi kadın IŞİD tarafından esir alındı!!!
Yalnızca dokuz yıl önce Nadia Murad'ın annesi ve abileri bir günde öldürülmüş, kendisi ve kız kardeşleri IŞİD tarafından kaçırılarak seks kölesi olarak satılıp, örgütün üyelerine hediye olarak verilmişti.
Ezidi olduğu için IŞİD açısından “kafir ve necis bir insan”dı ve tecavüze uğraması, esir alınması caizdi!
Tüm yaşadıklarına rağmen Nadia IŞİD'in elinden kaçmayı başardı ve IŞİD'in köyüne gelmesinden bir yıl üç ay sonra İsviçre'deydi ve hikayesini anlatmak için Birleşmiş Milletler'de bir konuşma yaptı.
Nadia Murad'ın hikayesi insanlık, eşitlik, adalet ve özgürlük gibi sözlerin slogandan ibaret olduğunun, hatta bu dünya var olmadığının en büyük kanıtı niteliğindedir...
Bu dünyada hiçbir kadının yaşayabileceği daha zor bir deneyim yok ama Nadia yine de sessiz kalmadı ve dünyanın her yerinde hikayesini anlattı..
Nadia, bu dünyada kendi hikayesine benzer bir hikayeyi yüreğinde taşıyan son kız olmanın hayalini kuruyor. Nadia'nın bu hayali gerçekleşir mi gerçekleşmez mi bilmiyorum ama tek temennim bir daha bunların yaşanmaması.. :(