10 üzerinden 10'dan başka hakkettiği hiç bir puan aralığı yok. Kitabı tarif edemiyorum, okursanız beni anlayacağınızı düşünüyorum. Büyülü gerçekçilik akımına azıcık ilginiz varsa kitap tam dozunda işlemiş. Hem komik, hem duygusal. Kısacası trajikomiklik içinde bir drama. Ah, canım Tita. Ne güzel bir karaktersin sen. Her bölüme farklı bir yemek tarifi koymasındansa ayrı bir zevk aldım. Yazarın 2. kitabını okumaya can atıyorum.