Ben beğendim surukleyiciydi. Normalde o kişinin hayatından diğerine atlayan kitapları sevmem fakat bu kitapta herkes birbiriyle bağlantılı olduğundan beğendim. Gürkan a üzülmedim. Ece ve Ayşe nin mutlu sonla bitmesi süperdi. PervaneGülsen Kılıçaslan
PervaneGülsen Kılıçaslan · Nemesis Kitap · 2017711 okunma