Yahya
@Aleksandrovic_Pecorin
Takip Et
Kendine dışardan biri gibi baktığında nasıl birini görüyorsun? Aklına ilk gelen duygu ne?
15 beğeni
·
558 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
Gülsüm
Gereksiz samimiyetten uzak, biraz soğuk, realist 🙄
Şerife Ünver
Kendi kendini çıkmaza sürükleyen bir yanlış karar alma abidesi görüyorum kendime bakınca 😅her şeyin farkında ola ola nasıl bi insan bunu kendine yapar diye de sinir oluyorum 😂
3
Önceki 4 yanıtı göster
Yahya
Gönderi Sahibi
Benimle aramda ben varım 😄
1
Gizle