Kendine dışardan biri gibi baktığında nasıl birini görüyorsun? Aklına ilk gelen duygu ne?
·
558 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Gereksiz samimiyetten uzak, biraz soğuk, realist 🙄
Kendi kendini çıkmaza sürükleyen bir yanlış karar alma abidesi görüyorum kendime bakınca 😅her şeyin farkında ola ola nasıl bi insan bunu kendine yapar diye de sinir oluyorum 😂
Yahya
Gönderi Sahibi
Benimle aramda ben varım 😄