Güzel, keyifli bir okuma oldu hocam... Bu dizeler bu eserde değil sanırım. :) İtibar okurları şiirlerine aşinadır... Bütün olarak beğenemedim ama bazı şiirleri defaatle okudum... Yorucu şiirler de vardı, çok derin söylemler de. Bir dönemin şiir dili çok karakteristik. Cinas ve söz oyunları, afili kelimeler, yalınlığın güneş gibi doğduğu ama batışın da kesin olduğu...
Son kısma 'Biyografik Fragmanlar' demiş ve biyografisini şiirleştirmiş. Çok farklı ve anlamlı geldi bana...