3/10
·384 syf.··
2023 47. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 13 Eylül 2023 03:47
"Kar Küresi" için çok heyecanlıydım çünkü konusu gerçekten güzeldi ama beklediğim gibi işlenememişti. Şu ana kadar Beyza'nın 13 kitabını okumuş olarak her kitabında öğütlerin ve sözlerin tekrarlanıyor olduğunu söyleyebilirim. Neredeyse tüm kitapları da birbirinin AYNISI. Bu kitabı ise resmen MANTIK HATALARI üzerine kuruluydu. Onları spoiler olmasın diye söyleyemiyorum ama okuduğunuzda sizde fark edeceksinizdir zaten. Önce psikolojik rahatsızlıklar üzerine başlıyor ve bunda da devam etmesi lazımdı ama çok yüzeysel kalmıştı. Sanki o durum öylesine yazılmış gibiydi. Eylül ve Merih ikilisine de ısınamadım. (SPOİ: Merih'in Eylül'ü sürekli takip edip, onu araştırması normal ve romantik falan değil. KORKUNÇ!)
Edebiyat
Kar KüresiBeyza Alkoç · İndigo Kitap · 202011,5bin okunma
·
158 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.