Henüz küçük yaşlarda hayatın acımasızlığını en derinden tatmış bir beden... Okurken kendinizi olay örgüsünün içinde bir karakter olarak var etme isteği doğuyor. Kara bulutları dağıtmak, Zeze'ye güneş olmak istiyorsunuz.
Sahip olduğu gücün şiddetini göstermek miydi hüner yoksa azaptan inşa edilmiş bir zindana atılan körpe bir can için umut olmak mı?
Nedendir bilinmez önyargı ile başladığım kitabın son sayfası büyük bir duygu yoğunluğu ile kapandı. Okumak lazım vesselam...