Merhabalar. Çok sevdiğim yazar Tess Gerritsenden okuduğum bir kitap. Ben kitabın yazarın alıştığım polisiye, dedektiv tarzı olduğunu zann ediyordum ama okuyunca tamamen farklı bir tarzla karşılaştım. Peki, sevdim mi? Pek söylenemez. Kitabın tarzı biraz korku, biraz mistik haldeydi, ama ben o korkuyu alamadım malesef. Belki de korku tarzında çok fazla kitap okuduğum içindir bilemedim pek. Kitabın sonu da öyle olmamalıydı bence. Yazar belki de bize düşünmek için fırsat verdi bilmiyorum, ama sonu aceleye gelmiş gibi hiss etdim. Tam taşlar yerine oturmadı gibi, ama bu yine de benim Tess-i sevmeme engel değil.