Charles Bukowski' yi okurken hem ona, hem yaşadığı şeylere hem de kendi hayatıma sövme isteği geliyor içime. Moduma göre ya seviyorum yazılarını ya da sevmiyorum ama üzgün olunca Bukowski kurtarıcı görevi görüyor. Çünkü sade, samimi, hayatın içinden yazıları.