Her kitabın belirli bir zamana ve o zamana uygun insana ait olduğunu düşünürdüm hep. Kendisine ait zaman zarfının dışında okunduğu vakit tadının kaçacağına veya anlaşılmadan bir kenara bırakılacağına kanaat getirirdim. Sanırım bu kitap için aynı yorumu yapamayacağım. Bazı kitaplarin zamanı yahut şahsı yoktur. Sen de onlardan birisin ve sen de beni şaşırttın Küçük Prens!