Kitabı okumaya başladığım vakitler ortaokul siralaridir ve dönüp geçmişe baktığımda ilk okuduğum kitap olarak hafızama kaydettiğim eserdir. Hala daha dün gibi hatırlıyorum bana hissettirdiklerini. Zaten unutulacak gibi de değil. Bir ortaokul öğrencisini dehşete düşürerek kör eden ancak aynı zamanda dünyaya gözlerini tekrar ve eskisinden daha aydinlik bir sekilde açmasını saglayan güzel eser, sen de iyi ki varsın.