Öncelikle herkese merhabalarr
Bu kitap tarihle çok bağlantılı bir kitap olduğunu ve eğer tarihi sevmiyorsaniz sevmeyeceginizi belirtmek isterim. Daha sonrasında başlarda mektup kısımları çok sıkıcı ve uzun geldi fakat kitabın sonuna doğru aslında ne kadar anlamlı olduğunu anladım. Bir adamın iki ülkede de kahraman olabiliyor olması beni şaşırttı gerçekten. Ayrıca Viki ve Ali Osman'ın ilişkisini biraz daha anlatabilirdi, evlenip evlenmediklerini ve birlikte geçirdiği günlerden bahsedibilirlerdi bence. Genel olarak yavas yavaş anlayarak okuduğum bir kitap oldu. Kitaptaki betimlemeleri daha iyi anlamak için Google haritalardan o yerlere baktım biraz bu sayede kafamda daha iyi bir şekil aldı hikaye. Okuduğum için pişman olmadığım ama aşıri da beğendiğim bir kitap olmadı açıkçası. Okumak isteyenlere kolay gelsin İYİ OKUMALAR
Uzun Beyaz Bulut GeliboluBuket Uzuner