Tam bir roman tadında ve merak uyandıran konular barındırıyor içinde. Akıcı olmasının yanında merak duygusunu sürekli ön planda tutuyor. Duyguları çok güzel bir dille anlatıyor ve sonu gerçekten can alıcı.. Uzun bir süre unutamayacağım bir şok ve üzüntü yaşadım denilebilir