Zehra gibi manipülasyonların ve aldatmacaların bazı zamanlarda en yakınımızdan gelebileceği gerçeğini yüzümüze tokat gibi çarpan bir kitap. Kısa bir kitap ancak okuduğumda daha doğrusu kitabı bitirdiğimde bende gerçekten kitabın da adı olduğu gibi bir acıma duygusu bırakmıştı. Zehra bunca zamandır kızgın olduğu kişinin aslında en yakın kişi olarak görmesi gerektiği gerçeğini, maalesef ki iş işten geçtikten sonra anlayacaktı. Bana önyargılı ve peşin hükümlü olmamayı çok güzel şekilde anlatan bir kitap