Grangé gerilim ve polisiye konusunda iyi olsa da, ben bu kitapta vahşet sahnelerini çok fazla bulduğumu söylemeliyim. Bana kalırsa bu kadar detay olmadan kitap çok daha güzel olabilirdi. Katilin psikopatlığının derinlemesine işlenmesi beni memnun etmedi, okunmasını önermeyeceğim bir Grange kitabı ne yazık ki.