Yaşam ve ölüm arasında
İnsanı duygular ne kadar yaşadığımızı hissettirse de bazen onlar sonumuz olabiliyor. Fazla seven biri sevgisinden duygularımı kontrol edemiyor , yanlız kalmaya bayılan ve insanları etrafından iten biri yanlız kaldığında ne kadar yanlız olduğunu sorguluyor .
Biz insanları insan yapan galiba bu duygular
Kibir bu kitabın konusu . Kibir mi ? Ölüm mü ? dedim ya başlıkta aslında ikisi de aynı şey .
Kibir = Ölüm
Kontrol edilemeyen her insanı duygu çünkü zamanla bizi içten içe öldürür. Bunu sakın unutmayınız