Puan vermedi·74 syf.····Okunma: 21 Eylül 2023 03:24 Öncelikle şunu söyleyebilirim ki Stefan Zweig'in bu kitabına başlamadan önce çok ümitliydim ama kitabı bitirince, bu kitabını okumasaydım pek bir şey kaybetmezmişim dedim açıkcası.
Kitap 5 farklı hikayeden oluşuyor, ve yazar içinde bulunduğu durumu eserine yansıtmış; bölümler intiharla son buluyor, ve sona doğru yazılanlar sanki sayfa sayısını arttırmak için yazılmış gibiydi.
Stefan Zweig sevdiğim yazarlardan biridir ancak, bana sorarsanız Zweig'in bu eserini önermem.